divendres, 28 de febrer del 2014

TALLER DE PA (8 DE MARÇ)

Sí!! Després de molta feina i de moltes peticions per part vostra, ja us podem anunciar (per fi!) el proper taller de pa que farem a Miquetes el proper dia 8 de març!

Nosaltres també en teníem moltes ganes i en aquesta ocasió comptarem amb la col.laboració d'una bona amiga, que a més a més en sap molt, la Sara de Le petite cocotte!

Tindrà lloc el proper dia 8 de març i farem dos torns, un de matí, de 10:30 a 13:00 i un de tarda de 17:30 a 20:00.

La Sara ens ensenyarà a fer pa de queijo, pa de brioix (amb la nostra farina especial), pa d'espelta i pa de sègol… i alguna sorpreseta més!


Durant el taller podrem gaudir d'un petit esmorzar o berenar per reposar forces!

Correu que s'acaben les places!!



*******************************************

Sí!! Después de mucho trabajo y muchas peticiones por vuestra parte, ya os podemos anunciar (por fin!) el próximo taller de pan que haremos en Miquetes el próximo sábado 8 de marzo!

Nosotros también teníamos muchas ganas y en esta ocasión contaremos con la colaboración de una buena amiga que además sabe mucho, Sara de Le petite cocotte!

Tendrá lugar el próximo día 8 de marzo y haremos dos turnos, uno de mañana, de 10:30 a 13:00 y uno de tarde de 17:30 a 20:00.

Sara nos enseñará a hacer pan de queijo, pan de brioix (con nuestra harina especial), pan de espelta y pan de centeno… y alguna sorpresita más!


Durante el taller podremos disfrutar de un pequeño desayuno o merienda para reponer fuerzas!

Corred que se terminan las plazas!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada