dimecres, 27 de maig de 2015

TRASPASSEM MIQUETES

Fa uns quants dies que no estem gaire actius per aquí, ni per les xarxes socials...

El motiu potser us sobtarà i ens fa una mica de pena, i és que hem decidit traspassar la botiga.



És per raons familiars que ho fem i, sobretot, perquè m'han ofert una feina d'aquelles que no es poden refusar... d'aquelles que somnies en el moment que et poses a estudiar allò que t'apassiona... una feina que em donarà la realització professional que desitjo i el temps que necessito per estar amb la meva família.

Sabem que a vosaltres també us sabrà greu... em compartit gairebé dos anys i ens ho hem passat molt bé i hem fet bons amics... Per això també sabem que ho entendreu.

Així que ara ja ho sabeu. 

I per això busquem algú que vulgui quedar-se la botiga... algú que la cuidi i l'estimi com hem fet nosaltres... Ens encantaria que seguís amb la nostra filosofia.

No demanem un gran traspàs, així que si us interessa o creieu que coneixeu algú que hi pot estar interessat siusplau passeu-nos a veure o poseu-vos en contacte amb nosaltres pel mail o el telèfon.
També us demanem que en feu difussió si us surt així.

Us anirem tenint informats!

Gracies!!!

*******************************************************************************

Hace unos cuantos días que no estamos muy activos por aquí, ni por las redes sociales...

El motivo tal vez os sorprenda y nos da un poco de pena, y es que hemos decidido traspasar la tienda.

Lo hacemos por razones familiares y, sobretodo, porque me han ofrecido un trabajo de esos que no se pueden rechazar... de esos con los que sueñas cuando te pones a estudiar aquello que te apasiona... un trabajo que me dará la realización profesional que deseo y el tiempo que necesito para estar con mi familia.

Sabemos que a vosotros también os dará pena... hemos compartido casi dos años y nos lo hemos pasado muy bien y hemos hecho buenos amigos... Por eso también sabemos que lo entenderéis.

Así que ahora ya lo sabéis. 

Y por eso buscamos a alguien que quiera quedarse la tienda... alguien que la cuide y la quiera como lo hemos hecho nosotros... Nos encantaría que siguiera nuestra filosofía.

No pedimos un gran traspaso, así que si os interesa o creéis que conocéis a alguien que pueda estar interesado, por favor pasad a vernos o poneos en contacto con nosotros por mail o teléfono.
También os pedimos que hagáis difusión si así os sale.

Os mantendremos informados!



Gracias!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada