divendres, 18 de juliol de 2014

TALLER DE CARNS VEGETALS / TALLER DE CARNES VEGETALES

I fa dies que us dec vàries reviews sobre els tallers que estem fent a Miquetes.

La feina s'acumula i avui començaré pel darrer taller que vam fer... precisament perquè el repetirem el proper dia 26! Així que si us agrada el que veieu i us animeu no badeu que encara tenim algunes places!

En aquesta ocasió va ser un taller de Carns Vegetals a partir de gluten. Vam fer seità, butifarres veganes i xoriços vegans... deliciosos! En dono fe perquè vam fer una degustació del que vam estar cuinant i estic desitjant poder trobar un momentet per poder-ho reproduir a casa!

El taller va estar conduit per l'Arantza (Pistacho Magenta) del bloc Como ser vegano sin morir en el intento. No us el podeu perdre... hi trobareu receptes delicioses i veganes, què més es pot demanar?!

En posaré unes quantes fotos, tot i que jo tenia tanta feina a la botiga que no vaig tenir temps de fer-ne gaires!

En aquesta el procés d'el.laboració dels xoriços... espectaculars, tant d'aparença com de gust... els vam tastar amb una mica de chimichurri, a l'estil d'Uruguai, com cal a casa nostra!




I aquí el procés d'el.laborció de les butifarres. També boníssimes i més amb aquesta salseta de mostassa que ens va ensenyar a fer l'Arantza! M'he fet addicte!!

I amb tanta feina que vam tenir ens vam oblidar de fer una foto de grup... aquesta la vaig fer a l'inici del taller. Tots ben concentrats i aplicats escoltant la "profe"!


Doncs ja ho sabeu! el proper dissabte 26 de juliol a la tarda repetim taller de Carns Vegetals (seitá, butifarres i xoriços vegans) i al matí en fem un de Pasta Fresca 100% vegetal (raviolis i spaguetti de verdures i colors) que promet molt!! Si voleu més informació podeu consultar a l'apartat TALLERS d'aquesta mateixa web!

***********************************************************************************
Y hace días que os debo varias reviews sobre los talleres que estamos haciendo en Miquetes.

El trabajo se acumula y hoy empezaré por el último taller que hicimos... precisamente porque lo repetiremos el próximo día 26! Así que si os gusta lo que veis y os animáis no lo penséis demasiado que todavía nos quedan algunas plazas!

En esta ocasión fue un taller de Carnes Vegetales a partir de gluten. Hicimos seitán, butifarras veganas y chorizos veganos... deliciosos! Doy fe porqué hicimos una degustación de lo que estubimos cocinando y estoy deseando poder encontrar un momentito para poder reproducirlo en casa!

El taller estubo conducido por Arantza (Pistacho Magenta) del blog Como ser vegano sin morir en el intento. No os lo podéis perder... encontraréis recetas deliciosas y veganas, qué más se puede pedir?!

Pondré unas cuantas fotos, aunque yo tenía tanto trabajo en la tienda que no tuve tiempo de hacer muchas!

En esta el proceso de elaboración de los chorizos... espectaculares, tanto de apriencia como de sabor... los catamos con un poco de chimichurri, al estilo de Uruguay, como tiene que ser en nuestra casa!




Y aquí el proceso de elaboración de las butifarras. También riquísimas y más con esta salsita de mostaza que nos enseño a hacer Arantza! Me he hecho adicta!!

Y con tanto trabajo como tubimos nos olvidamos de hacer una foto de grupo... esta la hice al inicio del taller. Todos concentrdos y escuchando a la "profe"!


Pues ya lo sabéis! El próximo sábado 26 por la tarde repetimos taller de Carnes Vegetales (seitán, butifarras y chrizos veganos) y por la mañana hacemos uno de Pasta Fresca 100% vegetal (raviolis y spaguetti de verduras y colores) que promete mucho!! Si queréis más información podéis consultar el apartado TALLERS de esta misma web!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada